środa, 16 sierpnia 2017

Post wstępny

Witajcie!

Więcej niż jedna osoba powiedziała mi, że powinienem założyć bloga, by pisać o swoich uczuciach i przemyśleniach po zobaczeniu filmów i to mi wystarczyło. A że intensywnie konsumuję różne rodzaje dzieł (pop-) kultury, to nie zamierzam ograniczać się jedynie do filmów. Jako typowy (a może nie? Nigdy nie potrafiłem się przyszufladkować) geek pochłaniam też duże ilości komiksów i gier.

Ponadto, potrzebowałem miejsca, gdzie mógłbym wyrazić swoje niepopularne i przemądrzałe opinie o Christopherze Nolanie i Zacku Snyderze. Może nawet uda mi się kogoś skłonić do przemyśleń!

Skąd nazwa?

Kompatybilne okulary 3D to napis, który wielu z nas widziało szykując się do obejrzenia filmu w kinie bądź w domu. Nazwa ta jest przewrotna, ironiczna, ale na pewno kojarząca się ze współczesną popkulturą.

Blog jest amatorski i we wczesnej fazie rozwoju. Na pewno wiele razy będę zmieniał jego wygląd, koncepcję i w ogóle wszystko. Pojawią się także opcje społecznościowe. 😎

Zapraszam do czytania i komentowania!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz